Kundens telefonstemme...

 

... det overlader man ikke til hvem som helst

Da Gitte N. Johansen i 1998 startede Dansk Tele Marketing, var målet at være en seriøs telemarketingvirksomhed, der tog opgaven, at være kundernes stemme i telefonen, meget alvorlig.


Den 1. august 2022 overtog Lisa Nygaard virksomheden. Lisa er meget erfaren i branchen, da hun har været ansat i virksomheden fra begyndelsen – de fleste år i posten som salgschef. Hun ser frem til de kommende år og har lagt planer for en virksomhed med fokus på gode og tætte kunderelationer.


Hun påpeger, hvor vigtigt det er at vide, om det er en indkøber, en direktør, en salgschef eller en anden person, når vi kontakter virksomhederne på kundernes vegne. En opringning til et kundeemne skal afklare behovet for, om en mødebooking er aktuel. Derfor skal det håndteres professionelt og sobert, så modtageren af opkaldet føler, at det er en god oplevelse.


Vores kunder kommer fra stort set alle brancher. Derfor bruger vi tid til at sætte os grundigt ind i kundens kunders behov, før vi ringer ud.

 

Det bør også nævnes, at Dansk Tele Marketing også har løst kundeopgaver i Norden for flere danske virksomheder.


Vores kunders succes er også vores

Vores kunder melder meget positivt tilbage fra deres oplevelser, når de kommer tilbage fra en mødebookingsaftale, som vi har lavet på deres vegne. Vores kunder hører ofte kommentaren: ”Normalt plejer vi at sige nej til phonere, men det her lød anderledes og kompetent. Derfor sagde vi ja til et møde og er nu spændt på, hvad du kan fortælle”.

 

Sådan en tilbagemelding fortæller os, at vi har løst opgaven til UG.

 

Herefter overtager kunden selv ansvaret for, at ordren kommer i hus.


Vores vision

Dansk Tele Marketing ApS vil være den bedste sparringspartner for vores kunder, og vi ønsker kontinuerligt at udvikle vores forretning. Det sikrer vi ved at have voksne velkvalificerede medarbejdere, der altid søger de bedste løsninger, så vores samarbejde skaber værdi og målbare resultater.

Vores værdier

Vores fælles værdier i Dansk Tele Marketing ApS er, at kunden altid er i fokus, og at vi har et tæt samarbejde med en åben og klar kommunikation, der bliver udført professionelt og ansvarligt.

Samtidig har vi også fokus på vores medarbejderes fortsatte trivsel og udvikling i vores fantastiske teamwork.

Siden 1998

...har vi opbygget masser af erfaring

860

 kunder har vi serviceret

15

uddannede telemarketingmedarbejdere

Share by: