Kundens telefonstemme – det overlader man ikke til hvem som helst

Da Gitte N. Johansen i 1998 startede Dansk Tele Marketing, var målet at være en seriøs telemarketingvirksomhed, der tog opgaven, at være kundernes stemme i telefonen, meget alvorlig. En opringning til et kundeemne skal afklare behovet for, om en mødebooking er aktuel. Derfor skal det håndteres professionelt og sobert, så modtageren af opkaldet føler, at det er en god oplevelse.

 

Salgschef Lisa Nygaard, der har været ansat i virksomheden fra begyndelsen, påpeger hvor vigtigt det er at vide, om det er en indkøber, en direktør, en salgschef eller en anden person, når vi kontakter virksomhederne. Vores kunder kommer for stort set alle brancher. Derfor bruger vi tid til at sætte os grundigt ind i kundens kunders behov, før vi ringer ud.

 

Det bør tilføjes, at Dansk Tele Marketing også har løst kundeopgaver i Norden for flere danske virksomheder.

Vores kunder melder meget positivt tilbage fra deres oplevelser, når de kommer tilbage fra en mødebookingsaftale, som vi har lavet på deres vegne. Vores kunder hører ofte kommentaren: ”Normalt plejer vi at sige nej til phonere, men det her lød anderledes og kompetent. Derfor sagde vi ja til et møde og er nu spændt på, hvad du kan fortælle”.

 

Sådan en tilbagemelding fortæller os, at vi har løst opgaven til UG.

 

Herefter overtager kunden selv ansvaret for, at ordren kommer i hus – med mindre, at vi også har aftalt at lave telefonsalg på et konkret produkt for kunden. Så følger vi selvfølgelig opgaven helt til dørs.

 

+45  98 38 37 38

Dansk Tele Marketing ApS

Godhåbsvej  21C

9230 Svenstrup J

Tlf. +45 98 38 37 38

 

mail@dansktelemarketing.dk