Vi sætter pris på tilfredse kunder


I Amero leverer vi simple og brugervenlige kassesystemer, og vi har gennem flere år benyttet Dansk Telemarketing til at åbne op for gode og konstruktive dialoger med nye potentielle kunder, som vi tror på, at vi kan gøre en forskel for.


Det samarbejde har været og er givende for os i Amero, fordi vi oplever, at der både bliver skabt resultater af Dansk Telemarketing og at det bliver gjort på en god og meget professionel måde, hvor der er et godt grundlag for en videre dialog.


Derfor sætter vi stor pris på samarbejdet, og derfor kan jeg også anbefale Dansk Telemarketing, særligt til andre B2B-virksomheder.


Sebastian, HR- & Marketingdirektør

Amero.dk




”Front-safe har samarbejdet med Dansk Tele Marketing siden 2012, og vi er meget glade for samarbejdet, udtaler Morten Klit. DTM har gjort sig stor umage med at lære Front-safes forretning og kende. De er derfor dygtige repræsentanter for Front-safe. Resultatet heraf har været stor kvalitet i de møder, der bookes.

 

Vi sætter stor pris på, at der ikke afregnes i antal booket møder, men i stedet pr. dag – det giver ro til telemarketingassistenten, samtidig med at kvaliteten er stor.”

 

Morten Klit, Channel Manager

front-safe.dk


”Jeg sætter stor pris på at have en fast kontaktperson på vores opgaver. Samtidig er det vigtigt at kunden oplever rolige og imødekommende mødebooker, som smiler i telefonen. Det giver kunderne en oplevelse af troværdighed og gør kunden tryg.

 

I vores dagligdag foregår de daglige opgaver i et højt tempo. Derfor nyder jeg den måde som Dansk Tele Marketing arbejder på – nemlig en enkel og ligetil kommunikation omkring emner, databaser, aktiviteter (mødebekræftelser mv.) og tilbagemelding på resultater.

 

Og så en ting som jeg også sætter pris på i samarbejdet er, at Dansk Tele Marketing er nem at få kontakt med.”

 

Michael Villadsen, Indehaver



”Jeg har anvendt Dansk Tele Marketing siden 2005. I det daglige har jeg mange funktioner og arbejdsopgaver, som tager min tid. Derfor valgte jeg at lægge opgaven med mødebooking hos en ekstern samarbejdspartner.

 

Gennem årene har vi forsøgt forskellige temaer for at skabe dynamik og for hele tiden at udvikle de bedste argumenter overfor potentielle kunder. Her har man, som kunde hos Dansk tele Marketing, selv en vigtig opgave: Nemlig at sikre en ordentlig briefing af telemarketingassistenten før der ringes ud, så budskabet er klart.

 

Når jeg er til møde med et nyt kundeemne, bliver jeg for det meste mødt med disse ord: ”Vi siger normalt nej, når vi bliver kontaktet af telefonsælgere, men der var en anderledes oplevelse. Det lød bare for spændende til, at vi kunne sige nej.”


Det er for mig et kvalitetsstempel på god mødebooking.

 

Leif Reinholdt Mogensen, Indehaver


Share by: