Dansk Tele Marketing tilbyder en bred vifte af ydelser, der hjælper kunderne med deres salg

Booking af fysiske møder

Mødebooking er vores mest solgte service. Det er en effektiv vej til nye kunder med professionel påvirkning. Afhængig af produktet og målgruppen kan vi på en dag færdigbearbejde mellem 30 og 50 emner. Vi arbejder efter kvalitet fremfor kvantitet.

 

Udbytte for dig:

Giver dig tid til mere salg. Frigiver tid til dine sælgere, som kan koncentere sig om det, de er bedst til – nemlig at sælge!


Booking af online møder

Online møder har vist sig at være effektive og tidsbesparende. Er det ikke nødvendigt at møde kunden i et fysisk møde, så er online møder sagen. Vi sørger for at mødet bliver aftalt. Du skal blot koncentrere dig om forberedelsen til mødet og ringe op på det aftalte tidspunkt.

 

Udbytte for dig:

Du sparer mange rejsetimer og udgifter. Selv om du møder kunden via en skærm, kan I stadig se hinanden i øjnene, og få talt om det væsentligste.


Tilfredshedsanalyser

Vi tilbyder også tilfredshedsanalyser, så du får et præcist billede af, hvordan dine kunder oplever kontakten med din virksomhed – både i forhold til de ydelser, der udbydes og de medarbejdere, som kunden har kontakt med.

 

Udbytte for dig:

Du bliver som virksomhedsleder opmærksom på områder, der skal forbedres, og kan målrette indsatsen bedre.



Markedsanalyser

Mange kunder får øjnene op for værdien af grundigt og målrettet analysearbejde af de markeder, de bevæger sig i. Du kan også med fordel bruge os til at lave det tunge arbejde med at indhente data med værdifuld information.

 

Udbytte for dig:

Du får et bedre overblik og dermed et effektivt værktøj til at styrke og målrette dit salg.



Opdatering af databaser

Vi arbejder ud fra en database, uanset hvilken service der er tale om. Det kan være jeres egen kundedatabase, en prioriteret emneliste, udarbejdet i fællesskab, eller en bredere dækkende database med danske emner, som vi tager os af.

 

Udbytte for dig:

Værdifast fremadrettet aktiv, som motiverer og skaber respekt om salgsafdelingen.




Indhentning af attention-personer

Enhver moderne virksomhed arbejder med kundedatabaser. Mange databaser opdateres imidlertid kun, når kunder selv henvender sig. Når vi opdaterer databaser, er det omvendt. Vi når helt ud, og går i detaljer, således at både numre og navne på kontaktpersoner er up to date.

 

Udbytte for dig:

Budskabet når ud til den rette person på en professionel måde.




E-mail permissions

Lovgivningen har helt klare retningslinjer for god markedsføringsetik. Det gælder også, når du sender e-mails. Derfor er det vigtigt, at du har en tilladelse til at sende relevant materiale via e-mail. Det klarer vi let for dig, så du kan koncentrere dig om salget.

 

Udbytte for dig:

Budskabet når ud til den rette person på en professionel og lovlig måde.




Tilmelding til seminar

Mange virksomheder afholder seminarer med temaer, der er relevante for målgruppen. En god måde at skaffe fulde huse er, at få Dansk Tele Marketing til at kontakte potentielle deltagere, så arrangementet bliver en succes med fulde huse.

 

Udbytte for dig:

Du får optimeret effekten af de store ressourcer, som et seminar kræver af din organisation.




Direct mail kampagner

Direct mails, telefoniske forespørgsler, afgivne tilbud, udsendte brochurer, og ikke mindst annoncekampagner er investeringer, du allerede har gjort. Investeringer vi kan hjælpe dig til at forrente endnu bedre. Ved opfølgning bliver den investering til en bedre forretning for dig. Kunderne bliver påmindet om det tilbud, du allerede har påvirket dem med. Har de et behov, så er det nemmere at få dem til at acceptere et møde.

 

Udbytte for dig:

Metode til større arbejdsro og optimalt udbytte af kampagner og ressourcer.


Share by: